Födelsedagskort

Har pysslat ihop ett litet födelsedagskort till en liten kille som fyller 7. Kortet tog mindre än en timme och resultatet blev ganska enkelt. Vill inte ha för mycket blommor och krams när det ska ges till en kille men lite fint vill man ju ändå att det ska vara :)





Jag har använt mig av Martha Stewart mönsterpapper, monterat med 3D-kuddar. Den blå fyrkanten har jag stämplat med en textstämpel. Allt är givetvis chalkat och jag har använt chestnut roan - min favorit.

Det var allt för denna gång. Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Michaela

Sååååå fint! Perfekt till en liten kille! Kjam...

2009-05-19 @ 09:11:49
URL: http://madebym.wordpress.com
Postat av: Lena

Vad duktig du är med kort! Ha en bra dag.

2009-05-31 @ 12:03:22
URL: http://lenadalesjo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Alla är så duktiga men hur får du till barnen på scrappkorten?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0