Här kommer det...



Här är kortet som jag kämpat med idag. Nu har jag fotat när det är mörkt ute så det är inte världens bästa foto men det får duga. Motivet målade jag igår kväll, jag lyckades efter många om och men välja ut ett motiv och t.o.m måla det! Faktskt så blev jag ganska nöjd med själva motivet. Jag har lagt stickles på hjärtanen och vingarna, stämplat runt kanten med en stämpel ur Stampartic vinsten - Grunge flourish hearts - jag älskar dessa stämplar!

Dekorationerna är jag mindre nöjd med. Tycker inte blommorna passar in, varken storlek eller färg men det är lite sent att ändra på det nu...
Texten "Especially for you" har jag embossat.
Ja, det var väl allt. Fortsatt trevlig lördagskväll!


Kommentarer
Postat av: dr.Nina

Sååå himla vackert och fint i minsta detalj! Jag tycker att dekorationerna passar perfekt.



Kram!

2009-06-07 @ 08:45:50
URL: http://krumelurkonst.blogspot.com
Postat av: Liisa

This is so beautiful. Love your style, it´s absolutely gorgeous. And your colouring is amazing.

2009-06-12 @ 04:52:56
URL: http://hienoa.net/askartelu
Postat av: Boa

Hej!

Jag har letat med ljus och lykta efter en hängelstämpel som den här.Om du skulle kunna tänka dig att någon dag sälja den så vill jag att du kontaktar mig. Detta är min näst bästa hängelstämpel. Ha en bra vecka!

//Bodil

2010-05-11 @ 01:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0