Mera jul

I helgen har jag hunnit göra 2 kort - ett juligt och ett höstigt. Hade velat göra fler men tyvärr har det inte funnits tid men jag hoppas få lite tid under veckan som kommer.



Tänkte först skriva god jul på detta men ändrade till glad lucia. Jag har varit urdålig på att skicka julkort dom senaste åren men förra året skickade jag faktiskt iväg hela 4 stycken som jag naturligtvis hade gjort själv. I år tänkte jag åtminstone få iväg ett par stycken till jul och nu detta luciakort till lucia...




Detta kort gick snabbt. Jag gjorde det ganska enkelt. Jag kunde inte hitta några papper som var höstiga nog, jag måste köpa på mig en massa papper för nu börjar dom ta slut....
Hur som helst....jag kommer nog fortsätta göra höstkort för jag bara älskar dom små svamparna och Tilda med svampkorg + andra höststämplar jag har men inte hunnit använda på länge.

Nu måste jag serva barnen med chips, dom sitter och kollar på film.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0