Lite nytt!





Har knåpat ihop 2 stycken kort. Igår kväll bestämde jag mig för att göra årets först julkort - tänkte jag skulle börja i god tid!
Det var faktiskt riktigt roligt! Jag trodde det skulle vara svårt eftersom julen känns så lång borta med det var lätt som en plätt. Synd bara att man har så få julstämplar :(
Kortet har jag förresten redan sålt till en vän jag jobbar ihop med...




Stämpeln är en gammal magnolia stämpel och jag har målat med distresser och sedan fäst med 3D kuddar (som vanligt). Pappren är Maja design och Daisy D´s.

Kort nummer 2 gjorde jag imorse innan jag åkte och jobbade. Det var ett riktigt snabbkort. Ville göra ett lite "höstigt" kort eftersom det är höst nu.




Beslysningen var ju lite sådär imorse när jag tog bilden så färgerna är en aning "off". Alla sämplar kommer från magnolia, på bladet har jag lagt glitter och för omväxlings skull har jag inte monterat en enda grej med 3D kuddar!

Så fort jag får lite tid ska jag fortsätta göra julkort.
Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Nina

Jättefina och välgjorda kort! ♥

2008-09-10 @ 19:50:18
URL: http://krumelurkonst.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0