Lite pyssel

Tänkte bara uppdatera lite snabbt, har ju inte gjort det på ett tag.
Idag har jag faktiskt hunnit göra 2 kort som jag tänkte visa. Jag har även jobbat på ännu ett kort som legat sedan förra veckan, jag har pillat lite på det då och då.









Belysningen är inte den bästa men den får duga. Det sista kortet är ett mappkort som ännu inte är helt klart. Insidan är fortfarande tom...ska göra färdigt när jag har lust. Dom andra 2 korten gjorde jag idag och det första blev ett julkort och det andra kan ju användas till mycket, t.ex grattiskort.

Jag har en kul nyhet men jag tänker inte berätta förräns det är helt klart men jag kan säga att det är något riktigt roligt - för mig iallafall :)

Kommentarer
Postat av: Nina

Jättefina!! Din färgläggning är ju superb!

Nu har du gett mig lust att använda FISKARS stjärn-skärmallen också. Tack för inspirationen! :D



Ååå, roligt med hemlisar!! nyfiken

2008-10-09 @ 08:32:05
URL: http://krumelurkonst.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0