Lite nytt



Äntligen har jag gjort färdigt ett kort som legat ett tag nu. Jag gillar inte att ha halvfärdiga projekt liggandes utan jag vill gärna göra klart på en gång om det är möjligt. Detta kort blev liggandes därför att jag inte visste rktigt vad jag skulle hitta på. Det jag har gjort för att färdigställa kortet är att jag lagt till cirkeln med grattisstämpeln, bandet bakom cirkeln och dom små bladen. Det känns lite tomt, jaag brukar ju vanligtvis ha ganska mycket dekorationer på mina kort men det behövdes inte så mycket här tyckte jag eftersom det är ett typiskt killkort.
Så här blev det iallafall...




Det andra kortet blev ett julkort. Motivet var redan målat så jag behövde bara göra allt annat...och det var inte lätt. Svårast var det att hitta papper som passade till motivet. Hade inte särskilt många papper i dom färgerna. Jag fick iallafall ihop det tillslut och resultatet blev så här...




Jag har fler motiv från hÄnglars klubbkit ligger färdigmålade och bara väntar på att bli använda, vi får se om det kan bli nåt imorron.




Kommentarer
Postat av: Muffin

Så fina kort! Gillar även de i inlägget nedan, det gröna inspirerar mig till att använda min stjärnmall lite mer.

Du har en liten utmaning inne hos mig!

Kram!

2008-10-08 @ 16:27:49
URL: http://muffinspyssel.blogspot.com
Postat av: Camilla

Åh, gillar dessa tok mycket.

Vilken härlig röd färg.

Hur har du blandat.

Snyggt är det i alla fall:)

Gillar ditt sätt att kombinera allt...

Kramar i Massor.

Tack för allt du visar..

Kram Camilla

2008-10-08 @ 17:20:45
URL: http://pysselsidan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0