En liten utmaning...




...har jag fått av Muffin, en jätteduktig kortmakare. Kika in på hennes blogg, där finns hur mycket fint som helst :)

Vilken mat äter du ofta? Jga försöker laga varierad kost fast ibland kan det ju vara svårt att komma på vad man ska ha. Det blir ganska mycket kyckling och köttfärsrätter. Ibland på helgerna kan det tyvärr bli pizza lite för ofta. Det är ju så lättlagat - bara att hämta!

När du är på kalas, är du personen som sitter eller hjälper du till att duka av? Jag brukar alltid fråga om det behövs hjälp och säger personen ifråga ja så hjälper jag till - annars sitter jag kvar på min plats. Det beror ju lite också lite på vart man är förstås.

Var sitter du helst när du bloggar? Oftast blir det framför den stationära datorn vid pysselbordet men jag föredrar att sitta i soffan med den bärbara. Det är ju så mycket bekvämare att krypa upp i soffan och ha datorn i knät samtidigt som man kastar ett öga på tv:n då och då.

Köper du ofta triss? Nä verkligen inte! Jag kan inte ens minnas när jag köpte en trisslott senast, flera år sen antagligen. Man vinner ju aldrig!

Vilket land eller vilken stad har varit din bästa semester? Oj vad svårt! Jag har haft många underbara semestrar men nån som är extra värd att nämna skulle väl vara den jag spenderade i Kanada med min make (innan vi var gifta). Jag var där i en månad för att bara vara med honom och detta var väl ca. 7-8 år sedan innan han flyttade hit.

Vilken TV-kanal tittar du mest på? Kanal 5 helt klart! Älskar alla serier som visas där.

Vilket är ditt favoritvin? Jag är ingen jätterstor vinpimplare precis (det blir så sällan nuför tiden) men jag gillar vita lite sötare viner, t.ex Black Tower och Guntrum. Kan inte med rött vin eller torra vita viner.


Här är reglerna: Välj ut 4 st som du vill ska svara och utmana dem sedan på deras bloggar. Be dem läsa din, och låt personen som utmanat dig veta när du svarat på utmaningen. Jag vill utmana 4 personer vars bloggar jag ofta besöker för att beundra alla fina alster.

Nina
Camilla
Camilla
Carin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0