Det får bli en snabbis...



...ja, uppdatering alltså. Barnen ska ha kvällsmat strax men jag tänkte lägga upp ett kort jag gjort först.
Jag bara älskar dom 3 basic grey papper jag har använt här men tyvärr syns dom inte så mycket. Stämpeln är egentligen en halloweenstämpel från hÄnglar men jag har målat den i grönt och rosa för att den ska passa till andra tillfällen också. Jag brukar inte göra halloweenkort men jag gillar denna stämpeln och den går ju faktiskt använda när som helst.






Texten "birthday" har jag skrivit ut på datorn, jag har använt lite olika fonter. Blommorna har jag stansat ut med min whalepunch och sen har jag bara klippt ut en grön cirkel och satt i mitten. Fjärilarna har jag klippt ut för hand.
Dags att ge barnen kvällsmat.

Kommentarer
Postat av: Nina

Jättefint och välgjort kort!!

2008-11-07 @ 13:53:43
URL: http://krumelurkonst.blogspot.com
Postat av: Inge

Gorgeous creation, I love the wrinkled flowers and the vintage look:o)



Inge xx

2008-11-08 @ 20:30:29
URL: http://www.patternedpaper.typepad.com
Postat av: Maria

Har kikat runt lite på din blogg o måste säga att du gör fantastiskt fina kort! Blir jätte inspirerad till att sätta igång med mine egna nu =) ha de fint! /maria

2008-11-09 @ 14:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0