DT

För ett tag sedan nämnde jag här att jag var en av flera som vunnit en DT tävling på Kort i Fokus och denna veckan har det blivit min tur att göra en del kort. Eftersom vi är ganska många DT medlemmar så är vi indelade i smågrupper där varje grupp tar varsin vecka.
Måndagar har vi "Cardjacked" (vilken jag tyvärr missade att vara med på denna gång) och idag är temat fjärilar och fredag har vi jobbat efter en skiss. Tänkte lägga upp mina 2 bidrag här eftersom jag inte hunnit göra nåt nytt.



Detta kort hör till temat Fjärilar som var dagens uppdrag.


Detta är skissen vi har jobbat efter och jag höll mig ganska nära skissen.
Man fick inte använda stämplar vilket jag tycker är otroligt svårt!
Så här blev det iallafall...



Eftersom stämplar var förbjudna så använde jag mig av klippark från Panduro. Jag har bara använt cardstock som bakgrund eftersom jag ville få till lite strandkänsla, dessutom var jag rädd för att det skulle bli för grilligt med mönstrat papper. Bokstäverna är stansade med Qk:en - studio och metro. Ett ganska enkelt kort s

Kommentarer
Postat av: Petra/Paradise

wow! Vilka fina kort du gjort!! Älskar detaljerna! Som på det första kortet ex, där du gjort en liten klunga med blommor! SNYGGT!!! =D

Det andra kortet var jättesött också!! =)

kramisar Petra

2008-05-28 @ 13:26:12
URL: http://paradises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0