Titta vad jag hittade i brevlådan...

Äntligen kom dom nya stämplarna från Hänglar! Givetvis passade jag på att montera, stämpla upp och färglägga några medans lillan sov middag. Får se om jag hinner göra nåt kort i helgen.
Imorgon ska jag på månadsmöte med jobbet så då går hela dagen bort och på lördag kanske jag ska ha en visning...men på söndag kanske jag får en stund att sitta.





I köksskåpet i ett glas hittade jag en sån här...



En riktig otäcking som dammsugaren fick ta hand om!
Dags att laga middag - tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hejsan!

Hoppas att du har det bra.

Titta så fina du fått hänglarna.

Hur får du den fina Rosa.

Tycker att det är svårt att få till just Rosa.

Ska bli spännande att få se dina färdiga kort med hänglarna :)

Men hjälp, en spindel!!!

Dom vill jag inte se på kortet.

Det är det otäckaset jag vet...

Kort på köket kommer snart.

Ha en mysig dag.

Kramar Camilla

2008-05-20 @ 10:48:46
URL: http://pysselsidan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0