Riktigt sommarväder

Ute är det varmt och skönt, helt underbart väder! Jag har suttit inne hela förmiddagen och jobbat lite, lagt in beställningar, tvättat och lite annat nödvändigt men i eftermiddag tror jag nog att jag tar barnen och går ut en sväng så dom får springa av sig lite.

Hade en visning igår kväll men hann pyssla ihop et kort på förmiddagen. Det blev ett kort till mors dag.



Stämpeln är från Magnolias nya klubbpaket. Texten på kortet är utstansat i Qk Biography och studio, bladen är också Qk. På blommorna har jag använt glitter (stickles) men det syns knappt på bilden.
Inspirationen och lusten till att göra kort är som bortblåst av nån konstig anledning. Jag hoppas det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0