Mors dag

Idag på mors dag fick jag först sovmorgon och när jag gick upp fick jag blommor och choklad :)



På eftermiddagen åkte min "gubbe" iväg för att spela golf och då passade jag på att pyssla ihop 2 kort. Jag använde mig av dom nya hänglar stämplarna från klubbpaketet som jag redan hade målat med distresser. Det första kortet går i lila...

     (Framsidan)

    (Baksida)

    (Insida)

Jag har dekorerat insidan och baksidan lite extra denna gång.


Kort nummer 2 gick i svart, vitt och rött...



Detta kort har jag inte gjort nån insida till än, det gör jag när det ska användas eftersom jag inte riktigt vet vad jag ska ha det till än. Nyckelpige pojken har jag satt dit med 3D kuddar.
Det var allt för idag. Får se om jag knåpar ihop nåt kort imorgon. Ha det gott!



Kommentarer
Postat av: Carin

Heej!



Vilka jättefina kort!!! Gillar verkligen insidan på sommarkortet! :-) Välarbetade och fina kort som alltid! Jag kikar snart in igen! Ha det toppen!



Kram C

2008-05-26 @ 20:11:53
URL: http://sprallokort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0