Inspirationskris!

Idag satte jag mig ner och knåpade ihop ett kort trots total avsaknad av inspiration, det hela var ganska krystat kan man säga...
 Jag förstår inte vad som har hänt men jag har ingen som helst inspiration - hoppas den kommer tillbaka snart.
Har fått en beställning på Tack kort som jag måste sätta mig ner och göra också. Det är 9 st som ska göras (!!) så jag får väl försöka göra dom så enkla som möjligt...
Hursom helst, här kommer dagens kort som är et födelsedagskort till en kille...



Jag har använt en av dom nya hängelstämplarna som jag färglagt med distresser. Bokstäverna är Diesel classic, papprer från Basic grey, Daisy D m.fl. Löven är utstansade med Qk:en.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0