Grattiskort

Så var det söndag igen...
Det har varit en ganska lugn och skön helg, synd bara att vädret inte var bättre.
Mellersta dottern blev bjuden på kalas igen hos en lite kille som går på hennes dagis så i torsdags knåpade jag ihop ett kort.
Det blev så här...

image109

Jag har använt stämpel från Hänglar & stänglar som jag målat med distresser, papper från Basic grey, siffran 5 har jag klippt ut för hand och bokstäverna är Qk Studio classic, stjärnorna är också utstansade med Qk:en.
För övrigt ägnar jag den mesta lediga tiden till att få ihop mina visningar vilket inte är lätt...jag tror jag har fått många gråa hår.
Nästa vecka är sista veckan i utbildningen, då ska jag ha mina 8 visningar avklarade sen bär det iväg till nästa steg vilket är företag. Ska ha månadsmöte/utbildningsdag den 16 maj så det ska bli lite spännande...

Det var aallt jag hade för den här gången. Tjingeling! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0