Snart helg!

Kan knappt vänta, har varit så himla trött hela veckan. Lillan vaknar alldeles för tidigt tycker jag, innan väckarklockan ringer.
Idag har vi varit hemma hela dagen och tyvärr har jag inte hunnit pyssla nånting alls. Har varit supersugen hela dagen på att göra åtminstone ett kort men icke - det ville inte den lilla gå med på!
Jag har iallafall hunnit måla ett motiv och några stämplade blommor och blad så jag har färdigt när jag väl får tid, kanske imorgon när lillan sover middag...?
Imorgon är det ju äntligen fredag - skönt!
På lördag förmiddag ska vi köra barnen till mormor och sen ska vi sova på hotell igen. Det ska bli otroligt skönt. Hotellet ligger i Göteborg så kanske vi tar en sväng på mässan och inhandlar lite mer pysselgrejer. Jag som precis har spenderat 1500 eller så på pysselgrejer! Det spelar ingen roll hur mycket man har, det finns alltid saker man tycker man behöver eller så vill man bara ha.
Själv behöver jag mer papper (mycket mer!), blommor, brads...listan är hur lång som helst. Blom punchar skulle jag vill ha i olika storlekar, jag har några men jag vill ha mer!
Så var det dags att börja städa upp alla leksaker igen då. Tack och lov att det snart är läggdags. Den här dagen har varit otroligt lång.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0