Sista kortet

Här kommer det sista kortet. Detta är inget beställningskort utan grattiskortet jag gjorde till min mamma som fyller år snart.
Imorgon ska jag följa med min syster och kolla på när hon rider igen. Det är alltid lika kul. Jag blir så himla sugen när jag ser nån rida. Har själv haft hästar och ridit mycket men det var ju ett tag sen nu. Skulle ju aldrig ha tid nu och jag har ju dessutom andra intressen nu.
Ska gå och göra iordning den lilla för natten. Det är ju Gossip Girl ikväll och det vill jag inte missa!

Sista kortet


Kommentarer
Postat av: Camilla

hejsan1
Åhhh...Tack för kommentaren i min blogg..
är alltid lika roligt när det är nya som skriver.
Här hittade jag en härlig blogg med mycket fint att titta på.
Ja..linda gör mycket fina saker och att se henne måla är en upplevelse.
Hon är super duktig.
Men du är ju duktig med.
Är det ok om jag länkar till din sida.
Tycker om den.
Målar fint gör du och fina upplägg.
Målar du med Distresser?
Nu ska jag kika runt mera....
Kramar Camilla

2008-03-18 @ 21:28:06
URL: http://pysselsidan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0