Noelle

Påsken är över och det känns riktigt skönt när allt återgår till det normala igen.
Har hunnit göra 2 kort som jag tänkte lägga ut här lite senare. Så länge lägger jag ut en bild på lilltjejen (Noelle) som har börja gå runt med armarna i kors.

Var hemma hos min kusin en dag i påsk och då passade vi på att stämpla upp en himla massa motiv av varandras stämplar. Jag stämplade t.ex upp massvis av hennes hänglar och magnolia stämplar som jag själv inte har och igår satt jag och målade några av motiven och idag tänkte jag knåpa ihop ett kort om jag hinner.

Jag vänta på 2 paket som jag hoppas kommer med posten idag. Det är b.la en QK shape die och 2 fluid chalks och lite papper från Maja design. Hoppas hoppas att det kommer idag!
Ska nog ta och gå och kolla om posten kommit ännu. Den är sen idag, antagligen pga av all snö...

Noelle


Kommentarer
Postat av: Petra/Paradise

Tack för dina gulliga ord inne på min blogg!! *glad*
Vilken söt tjej du har där hemma!!! Riktigt litet charmtroll!! =)
Mina akvareller jah...jag vet inte om de är av bättre eller sämre kvalité! ;)
Fick dem av mina föräldrar för många år sedan..de är av märket winstor & Newton. Men det finns olika kvalité på detta märket.
Jag fick en färdig ask (tuber) i present av mina päron. Men har köpt till några extrafärger som får ligga bredvid. Men jag tycker dom är knepiga..Jäkligt oljiga.. =/ Men jag envisas med att använda dem ändå ;)
många kramar Petra

2008-03-25 @ 10:39:49
URL: http://paradises.blogg.se
Postat av: Moster Jennie

Jasså har hon börjart med det :P haha vilken söt kjol hon har till sina knubbiga små ben, hon ser riktigt sommrig ut :D

2008-04-04 @ 19:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0