Kort nr. 2

Det här kortet gick snabbt att göra. eftersom motivet är så stort så finns det inte så mycket plats så jag satte bara dit några blommor och blad. Motivet har jag förresten maskat.
Jag har använt Basic Grey papper, bazzil cardstock, prima blommor, Qk löv, brads och lite garn runt blommorna.
De är roligt att göra kort när det går fort!
Jag är inne i en blom och blad period. Jag vill sätta blommor, blad och kvistar överallt för det är så fint...jag får hålla tillbaka lite annars skulle det vara blommor och blad överallt. Lagom är bäst.
Jag har inte satt någon text på kortet, det har jag ev. tänkt göra i efterhand när det ska användas. Kanse stämpla dit texten på den vita cirkel eller sätta dit Qk bokstäver - vi får se vad det blir.
Nu är det dags att jag sätter fart med hushållsarbetet! Måste ju snart åka och hämta småttingarna på dagis. Ha en trevlig dag!

Tilda & Edwin


Kommentarer
Postat av: Petra/Paradise

Jättefint kort med lagom mycket detaljer! jag är som du, vill överdekorera mina kort med blommor och blad..fast till skillnad från dej så gör jag de också! *fniss* ;)
lagom är bäst som sagt..så jag borde skära ner lite..(låter nästan som en drog!) *haha*
Stor kram Petra

2008-03-27 @ 17:24:53
URL: http://paradises.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0