Födelsedagskalas

I helgen har jag haft kalas. Det var mycket jobb innan med maten och tårtor som ska göras och sånt men som tur är så hade jag mycket hjälp av min man. Han gjorde faktiskt tårtorna själv och gjorde det mesta när det gällde maten också. STORT TACK!
Det blev köttfärspaj och marsipantårta och det var väldigt populärt. Kocken fick många tack :)
Det var ett väldigt trevligt kalas, alla bjudna kom och presenter hade dom med sig också...
Jag önskade mig bara pengar och det var precis vad jag fick också. Det är enklast med pengar och då kan jag ju göra vad jag vill med dom sen och just i detta fall ska jag köpa pysselgrejer. Tack allihop för pengar, presenter och blommor!
På fredag bär det av till Magnolia i Borås - Yippi!!!
Jag fick ihop en hel del pengar faktiskt samt ett presentkort på 500 kr som jag fick av min man och mina barn utöver dom presenter jag redan hade fått av dom.
Tänkte mest köpa mönstrade papper, cardstock, några nya stämplar, lite Qk dies, brad och blommor...det är så mycket man vill ha ju.
Jag har även beställt några stämplar från Hänglar och stänglar samt några Penny Black stämplar. Hoppas dom kommer snart!
Gjorde ett kort igår till en pojke som snart fyller år. Kalaset är i helgen så efter det kan jag visa både det och ett annat grattiskort kort jag gjorde ör ett tag sen.

Köpte akvarellfärger igår. Har varit sugen på att testa ett bra tag nu men det var inte så lätt som jag trodde. Vad svårt det var att få det snyggt! Jag behöver nog träna lite till.

Nu ska jag gå och dricka lite te och träna på att måla med akvareller.
Ha det gott!


Kommentarer
Postat av: Petra/Paradise

Hejsan vännen!! Grattis i efterskott får jag ta å säga! =)
trevligt med lite pengar!! *fniss* Nu ska du förhoppningsvis klara ett besök hos Magnolia utan att bli totalt ruinerad!! ;)
Ojoj, vilken fråga du kom med! *hihi* jag vet inte riktigt. Du har blogg.se du också. Jag klickar först på "nytt inlägg" sedan laddar jag upp kortet som vanligt under "bild", då stusar man ju automatiskt tillbaka till "nytt inlägg", då klickar jag igen på "bild" för att ladda in ännu ett kort.
När jag laddat upp alla bilder så börjar jag skriva ett nytt inlägg.
Därefter klickar jag på "ladda upp/infoga bild(er)" Där väljer du ett eller flera kort som du vill visa i ditt inlägg! =)
HOppas det funkar för dej!
Många kramar Petra

2008-03-11 @ 20:42:22
URL: http://paradises.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0