Uppdatering



Ett kort som jag slängde ihop igår innan jag blev sjuk och var tvungen att lägga mig på soffan. Har varit lite lätt förkyld i några dagar men så igår började jag frysa och känna mig riktigt risig så hela eftermiddagen och kvällen igår tillbringade jag liggandes på soffan och likaså idag. Med hjälp av  lite alvedon har jag iallafall orkat duscha och nu sitter jag här och uppdaterar bloggen.

Tänkte visa några kort jag gjorde tidigare i veckan, en lite enklare variant helt utan stämpelmotiv.




Detta kort blev jag mest nöjd med.








Ett lite udda format...
Jag gör nästan alla mina kort i 15x15 men detta blev litet och långsmalt.


Behöver jag säga att jag tycker om knappar? Här har jag använt knappar i mitten på blommorna på alla korten och sedan knutit en bit snöre i mitten. Jag har använt mönsterpapper av olika märken, swirlar, alfabeten studio och handprint, blommorna är stansade med min stora whale punch.

Dags att lägga sig på soffan igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0