Till en vän

Idag satte jag mig ner och knåpade ihop ett kort till en vän som jag inte har träffat på flera år.  Det blev ett "glad sommar" kort med ett personligt meddelande inuti.
Jag har använt mönsterpapper från My minds eye - 29th street och lila Bazzill cardstock som stomme. Stämpeln kommer från Magnolia, jag har använt en swirlstämpel och blommorna har jag stansat ut med mn stora whale punch.
Alfabeten jag använt till texten är metro skinni mini och studio classic.





Baksidan har jag också dekorerat lite extra. Mönsterpapper och en stor blomma bakom min textstämpel och 2 små blommor med pärlor i sitter på kanten runt min logga.
I helgen (om jag inte hinner innan) ska jag göra insidorna till dagisfröknarnas kort klara. Nästa vecka är sista veckan på dagis för min mellersta dotter, till hösten börjar hon lekis.
Dags att ta tag i lite hushållsarbete. Tvättmaskinen har gått sönder och jag har väntat på reparatören i 3 dagar nu och jag tror att han kommer idag. Gissa hur stort tvättberget är...

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: elsamaja

Vilket läckert kort, och jag är djupt imponerad över att du dekorerat baksidan också.



Tack för att du ville vara med i min utmaning.



Kram

2008-06-26 @ 11:15:24
URL: http://elsamajarun.blogg.se/
Postat av: elsamaja

Vilket läckert kort, och jag är djupt imponerad över att du dekorerat baksidan också.



Tack för att du ville vara med i min utmaning.



Kram

2008-06-26 @ 11:17:17
URL: http://elsamajarun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0