Sommar!

Vädret ute håller i sig och det är helt underbart! Igår förmiddag när barnen var på dagis och alla hushållssysslor var klara så satte jag mig ner och knåpade i hop ett kort. Jag har fått sålt en hel del av mina "bra att ha" kort så nu måste jag fylla på lagret lite igen...





Jag har fått en beställning på ett bröllopskort och eftersom jag inte hade nån stämpel som jag tyckte passade riktigt så har jag beställt en. Jag tänkte använda 2 stämplar från Magnolia varav den ena är en som jag redan har. Så fort den nya stämpeln kommer tänkte jag sätta igång...

På torsdag ska jag åka och hälsa på en släkting som fått barn för ett tag sen så nu tänkte jag gå och sätta mig och knåpa ihop ett ltet kort till henne.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0