Pocket card

I eftermiddag har jag försökt göra ett till pocket card. Det var inte lätt kan jag säga...fick avbryta hela tiden för att försäkra mig om att ungarna inte hittade på dumheter - vilket dom givetvis gjorde hela tiden. Så fort dom ser att man är upptagen med annat så passar dom på...

Hursomhelst, denna gången gjorde jag ett kort med ett helt 12 x 12 papper och resultatet blev inte lika bra. Det blev ingen kant nere i höger hörn för jag vek antagligen in pappret för mycket där.
Jag har stoppat ner 3 olika tags i detta kort men jag har inte skrivit mycket text eftersom jag inte vet vem som ska få det.
Nu ska jag försöka att inte göra fler förräns jag verkligen behöver ett.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0