Mer sommarkort

Idag har jag hunnit göra ett kort fast det tog ett tag att färdigställa eftersom ungarna är hemma och jag var tvungen att avbryta hela tiden...
Det blev ett sommarkort till...



Jag har använt mönsterpapper från Maja Design, Bazzill cardstock, stämplar från Magnolia som jag färglagt med distresser, grästuvan och alfabetet är Qk.



Baksidan gjorde jag ganska enkel...min stämpel på en lite större brun cirkel och en fågel...
Önskar att jag hade mer tid att pyssla, när jag väl sätter mig ner så går tiden så himla fort! Ofta har jag också så himla svårt att bestämma vilka papper jag ska använda och hur jag ska lägga upp det så där går det mycket tid...
Kanske blir det mer tid för pyssel i sommar när maken går på semester - bara en vecka kvar.

Vi får besök från Kanada - i 2 omgångar - i sommar. Efter midsommar kommer makens bror och far och hälsar på i 2 veckor och i augusti kommer makens mor och styvfar och stannar i 2 veckor.
Det lär bli ganska trångt här då. Vi har tyvärr inga extra rum utan vi får ha folk sovandes i vardagsrummet...inte så praktiskt men vad gör man?
Maken ska iallafall vara ledig hela sommaren så lite extra pysseltid måste det väl ändå bli här och där hoppas jag.

Nästa vecka på tisdag ska jag äntligen ha en utildningsdag i Göteborg, då blir det företagsutbildning. Vilket betyder att jag kommer att kunna jobba mer när jag har både privatkunder och företagare.

Hursomhelst, ska försöka pyssla klart några kort som jag har liggandes om jag hinner i helgen. Jag gillar inte att ha halvfärdiga saker liggandes...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0