Inspirationen har återvänt

Igår förmiddag hann jag med att knåpa ihop 4 kort, det gick av bara farten!
Jag gjorde några enklare kort utan stämpelmotiv - "bra att ha" kort och inspirationen till dessa hittade jag här: http://nancyvandenberg.blogspot.com/.

Det fjärde kortet blev ett födelsedagskort till mellersta dotterns bästis på dagis som fyller 5.
Tyvärr kan jag inte lägga ut korten här idag...lite strul med hårddisken på andra datorn.


Idag hann jag tillverka 2 enkla kort i 2 olika format och nu känner jag nästan att inspirationen är borta igen...så kan det gå när man tar i för mycket antar jag.
Återkommer med korten så fort allt funkar som de ska igen.

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0