Fler DT kort

Jag har hur mycket som helst att göra innan våra gäster kommer imorron men tänkte ändå ta mig tid att ladda upp dom 2 sista Dt korten jag gjort för Kort i fokus utmaningarna.

Veckans andra utmaning är ett kort med bokmärke.




Insidan har jag lämnat tom tills jag vet vem som ska få det. Själva bokmärket har jag inte dekorerat så himla mycket.



Den sista utmaningen är ett Pocket card. Jag trodde inte att det skulle vara så kul att göra men det var det!
Ett riktigt användbart kort faktiskt. Man kan stoppa vad man vill i det - själv har jag stoppat ner en tag som har plats för personligt meddelande till mottagaren och i första fickan har jag stoppat ner lite pengar. Man kan ju stoppa ner lotter eller vad som helst där...
Detta kommer jag gara


Kommentarer
Postat av: Petra/Paradise

Vilka toppenfina kort du gjort!! Makalöst vackra detaljer! Älskar din färgläggning! Så snyggt! =D

Stor kram Petra

2008-06-22 @ 23:50:47
URL: http://paradises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0