Beställningskort

Här sitter jag och äter Klings blåbärsglass och uppdaterar bloggen. Skäms nästan för att jag suttit inne hela förmiddagen när det är så underbart varmt och skönt ute men jag var tvungen att färdigställa några kort...

Igår gjorde jag ett kort som jag ska ge bort till en som fått barn för ett tag sen. Ska dit imorron så därför var det lite bråttom med det kortet.





Idag kom stämpeln som jag behövde för att göra beställningskortet så det har jag pysslat med på förmiddagen idag.
Jag beställde en kyrkstämpel som tillsammans med den stämpeln jag redan hade skulle göra kortet lite mer "bröllopigt"...



Det är bara några små detaljer kvar att göra, som t.ex dutta lite vitt på blad och hjärtan och göra insida och baksida men sen är det klart! Flickan har jag fäst med 3D kuddar men det syns såklart inte här.

I eftermiddag efter att jag hämtat barnen ska vi spendera resten av dagen utomhus, i poolen antagligen.
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Camilla

hejsan Johanna!

Här har det kommit mycket nya kort ser jag.

Så du har fått tillbaka insperationen.

Och så fina korten blev...GRATTIS...

Gillar dom alla.

Ditt sätt att få till upplägg och färger

...Me like...

Vilken fin baksida. Är det en stämpel? så snyggt.

jag letar för fullt efter en att ha.

Men hittar ingenstans...

Kram i värmen: Camilla

2008-06-05 @ 21:31:12
URL: http://pysselsidan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0