Utmaning


Tidningen Svensk Scrapbooking har en utmaning i juli som jag tänkte att jag skulle vara med på...
Man ska göra ett grattiskort och utmaningen pågår t.o.m den 31 juli kl 23.59.
Detta kort är ju inte nygjort utan det gjorde jag till en tävligt på Kort i Fokus när dom sökte nya DTmedlemmar men jag hoppas det är ok att delta med detta kort ändå. Det står inget i reglerna om detta...
Kortet är en av mina favoriter bland alla kort jag gjort men jag kan inte säga varför, jag bara diggar det av nån anledning.




Vi har ju haft underbart väder nu i flera dagar så jag har inte hunnit pyssla alls. Man får ju passa på att njuta av värmen så länge det varar. Imorron fyller makens dotter år så vi ska ha lite kalas. Det blir sol, bad och lite grilling - och givetvis tårta och presenter!

Ps. Jag måste tacka för alla snälla kommentarer som kommit in den sista tiden, det är så roligt när besökare lämnar en liten rad. Tusentack!






Kommentarer
Postat av: Muffin

Jättefint kort! Jag har också lämnat ett bidrag till den tävlingen - spännande!

Ha det gott i sommarvärmen!

2008-07-27 @ 00:18:06
URL: http://muffinspyssel.blogspot.com
Postat av: Anne/anneh

Jag förstår att det är din favorit. det är nåt särskilt fint över det =) Även om alla dina är ju oerhört fina och välgjorda kort. Titta in till mig ,jag har nåt till dig =0D



P.S undrar om jag få ha din blogg i min blogglista så jag lättare hittar hit när jag behöver inspiration?



/Anne

2008-08-02 @ 18:48:36
URL: http://annesscrapperi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0