Punchinella

Ska det vara så svårt att få tag på??
För ett tag sen hittade jag en jättebra sida (webshop) där dom hade punchinella i olika färger som metervara och dessutom hade dom thickers som jag också vill ha och jag kan svära på att jag la till den i mina favoriter men nu när jag sitter här ca 2 veckor senare och ska gå tillbaka till den sidan och kolla så kan jag inte hitta den...typiskt!

Det har inte blivit mycket pyssel den senaste tiden eftersom vi har haft släkt från Kanada här i 2 veckor men idag åkte dom hem så nu borde det finnas lite mer tid. Jag gjorde ett beställningskort härom dagen men jag har inte hunnit fota det än så det får jag lägga in en annan dag.
Dom senaste dagarna har varit gråa, trista och regniga och riktigt kalla och hela dagen har jag gått runt och frusit men nu minsann tittar solen fram klockan 9 på kvällen! Hoppas det blir varmt och soligt imorron så man kan gå ut igen.

God afton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0