Oj, oj...

...vad jag har pysslat idag!
Jag har hållt mig till ganska enkla kort som gick fort att göra och det första är bara ett bra-att-ha kort som antagligen kommer att ligga och skräpa i min lilla låda.




Bokstäverna är chipboard som jag målat med en tjock spritpenna (det gick fortare så) och den lilla figuren fick min lilla 2-åring när vi var hos doktorn förra veckan...


Kort nummer 2 gjorde jag till utmaningen på Carins blogg. Utmaningen går ut på att göra ett "spraalligt" kort vilket jag inte tyckte var helt lätt men jag gjorde ett försök och resultatet blev så här:





Den lilla figuren är egentligen en kylskåpsmagnet som jag köpt på Lagerhaus för 5 kronor men jag drog bort baksidan...


Det tredje och sista kortet är gjort för Kort i Fokus. Det är gjort för en färgutmaning som kommer vecka 34 - jag ville vara ute i god tid! Som medlem i designteamet har jag 3 kort att göra till den veckan och några av dom verkar knepiga att göra.




Dom små blommorna har jag satt klitter på, det kanske syns här...

Det var allt för idag!


Kommentarer
Postat av: Nina

Åh, vilka snygga kort du gör!!



2008-07-20 @ 11:12:24
URL: http://krumelurkonst.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0