Nya kort

2 kort har jag hunnit göra i dag. Dom går i ganska varma toner som brunt, terracotta och beige...och lite grönt. Blomman på det första kortet är inte alls så röd som bilden visar, den är mer rostfärgad. Ett ganska enkelt kort som jag inte känner mig särskilt nöjd med. Det känns lite som nånting fattas och jag tycker blomman var lite för stor .




Flickan  och cirkeln har jag färst med 3D kuddar. Stämpeln är från Hänglar.




Detta kortet är jag inte heller särskilt nöjd med. Jag hade liksom slut på idéer när jag gjorde detta. Stämpel kommer från Magnolia och jag har fäst flickan med 3D kuddar. Jag satte dit ett G för jag tyckte att det såg så tomt ut innan och jag har tänkt så här - G som i grattis - typ.





Det var allt för idag. Hoppas på mera pysseltid imorgon.
Gokväll på er allihop!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hejsan !

Gillar gillar gillar dessa varma sköna toner.

Så mycket fint du gör .

Är en stor beundrare över dina fantastiska kort.

Du målar såå fint och du får till alla pappersval och dekos så snyggt.

Kram Camilla

2008-07-19 @ 22:24:29
URL: http://pysselsidan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0