Mera pyssel

Ikväll fick jag en stund över igen och då satte jag mig ner och knåpade ihop ett grattiskort till - man kan aldrig ha för många sådana. Min lilla låda mer bra-att-ha kort behöver verkligen fyllas på då jag sålt en hel hög den senaste tiden så det lär bli fler gratulationskort så fort jag får en stund över.

Muhren tillbaka och skapar igen och hon liftade ett kort från Bibbis Dillerier  (herregud vilka fina kort!!) och sedan liftade jag hennes kort...det var så fint så jag var bara tvungen. Nu gjorde jag ju inte mitt exakt likadant men jag höll mig ganska nära ändå när det gäller själva layouten. Jag tycker nog själv att mitt känns ganska "överarbetat"...lite plåttrigt sådär.
Dom små blommorna har jag lagt glitter på, likaså fjärilen och flickans vingar. Flickan är monterad med 3D kuddar.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Åhhh, så sött detta var.

Gillar färgerna och allt..

Kram Camilla

2008-07-19 @ 22:20:01
URL: http://pysselsidan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0