Beställningskort

Detta kort gjorde jag färdigt för ca 2 veckor sedan men jag har inte haft tid att fota det förräns nu...





I eftermiddags tog vi en tur till Hova Riddarvecka. Det är ett årligt event som pågår i en veckas tid varje år i juli. Vi åkte dit endast för ponnyridningen - här är min mellersta dotter för första gången på en riktigt stor häst.




Lilla tjejen fick också rida, det var hennes första gång. Dom fick rida 2 gånger var och hon tyckte det var så roligt så hon ville rida mer...



Just nu håller jag att pyssla ihop ett litet album till min syster (hon som precis fått barn). Jag har inte scrappat på jättelänge så nu tyckte jag att det var dags. Det blir ett ganska enkelt album - inte så himla mycket dekoration och inga stämpelmotiv. Resultatet får ni se när det blir klart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0