Äntligen!

I helgen fick min syster barn. Vi har väntat hur länge som helst (känns det som) på att bäbisen ska komma och nu äntligen - 1 vecka försent - kom han, lilla Oliver! Var och hälsade på ndom på BB i söndags men jag hade inte hunnit göra något kort så det satte jag mig ner och gjorde igår kväll och det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig men det fick duga.




Idag var jag och hälsade på min syster och lilla bäbisen igen och då låg han och snuttade på hennes finger...


Mamma och Oliver...


Söt som socker är han med massor av mörkbrunt hår. Dom är ju alldeles underbara när dom är så här små.

Just nu har vi släkt från Kanada på besök så det blir inte så mycket pysslande. Det blir mycket disk och plockande istället. Tänk att det kan bli så stökigt och så mycket disk med 3 extra personer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0