Trött

Idag är jag extremt trött...jag är alltid trött eftersom jag inte får sova men idag är jag tröttare än vanligt.
Har varit och träffat "experterna" idag och pratat om våran lilla tjej som vi har problem med (hon som inte sover). Det var vårat första besök så vi får se hur det utvecklar sig. Nästa fredag ska vi lämna bort henne över natt för första gången! Kan inte beskriva hur skönt det ska bli att få sova en hel natt!
F R I H E T!!!
Jag kommer att kunna göra precis vad jag vill och det ska bli helt underbart. Det blir min första hela natt sen hon föddes. Min mamma ska ha henne och hon ser ju inte fram emot det lika mycket som jag... När våran lilla skriker så skär det i öronen...

Igår gjorde jag färdigt ett kort som jag påbörjade dagen innan. Jag hade problem med att få ihop det och jag är fortfarande inte nöjd med det. Tänkte lägga upp det här.

Trött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0