Trist

Idag har jag försökt jobba på ett kort men jag kommer inte på nåt bra upplägg. Jag har liksom kört fast. Vad jag än testar så blir det inte bra, tråkigt när det blir så. Jag tror jag behöver inhandla lite mer dekorationer...lite blommor och band, lite nya Quickutz shapes och en hel hög med nya stämplar skulle inte vara så dumt. Man skulle behöva vinna på lotto men det är inte troligt att det händer - särskilt inte eftersom jag inte spelar.

Nu sover iallafall lillan en stund, försökte lägga henne en stund redan imorse men när jag äntligen hade lyckats få henne att somna vaknade hon igen när jag skulle lägga ner henne...
Storasyster sitter och spelar Playstation och då är hon i sin egen värld...
Nu har jag pysseltid men inga bra idéer - typiskt!
Vi får se om jag har nåt färdigt tills imorgon.

Tingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0