Hänglar

Idag har jag målat några motiv från Hänglar & stänglars nya klubb-kit. Tänkte jag skulle göra några kort till alla hjärtansdag men först måste jag köpa mer dubbelhäftande tejp eller fotofix.
Imorgon var det planerat en liten resa till Magnolia i Borås men nu är jag inte helt säker på att det blir av. Jag hoppas att det blir så, vi får se imorgon.

På fredag har jag tid hos frissan - Ä N T LI G E N! Det ska bli så skönt att få ordning på håret. Jag ska göra slingor och toppa, luggen behöver verkligen klippas.
Den här helgen ska vi ju få vara helt barnfria också med början på fredag eftermiddag och det ska bli så himla skönt. Vi får iallafall en natt men jag hoppas på 2.
Nu vill kottarna ha lite kvällsmat innan läggdags.

Tjingeling!

Hänglar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0