Så här blev det

Beställningskortet är klart. Det blev ungefär som jag hade tänkt mig.
HIdag hade jag fullt upp hela förmiddagen, var tvungen att åka in till stan en sväng så jag hann inte med så mycket pyssel idag heller.
Jag har en del påbörjade projekt som jag tänkte jobba vidare med imorgon, får se om jag hinner göra färdigt något.

Ungarna kollar på Bolibompa så det är ganska lugt och skönt för tillfället. Ska försöka få dom isäng samtidigt ikväll. Äntligen har lillan börjat sova bättre - det känns underbart!
Ska kolla på Gossip Girl ikväll. Det blir bättre och bättre tycker jag. Första avsnittet var ointressant, jag börjar faktiskt tycka om det.
Det var allt för den här gången. Tjingeling!

Så här blev det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0