Ont!

Lillan har skadat fingret!
Sprang runt med en mugg, snubblade och skadade sig rejält i fingret. Det blödde en hel del och såg riktigt otäckt ut. Jag tog henne till doktorn idag och det var inte riktigt så illa som det såg ut men nageln hade krossats och såg ut att göra riktigt ont. Hon är så försiktig med fingret...hon har ju ett stort paket på fingret. Stackars liten!

I helgen hann jag inte med nåt av det jag tänkt göra. Lillan sov inget på fredag natt, hon hade svårt att andas. Fick ta henne till akuten på lördan så hon fick andas in lite ventolin, då blev hon genast lite bättre. Hon har förkylningsastma eller barnastma som det också kallas.
Nu missade vi ju dagis idag men vi ska dit imorgon och jag hoppas det ska gå bra och att jag kommer att kunna gå ifrån en stund som planerat. Vi får se hur det går.

Tjingeling!

Ont!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0