Ny stämpel

Det här kortet gjorde jag härom dagen med en av dom ny stämplarna. Tycker inte att jag fick till det riktigt men det får duga. Håller just nu på att måla en himla massa motiv som jag ska göra kort av.

Idag har jag och lillan varit på dagis. Det var första gången igår och hon gick direkt in i lekrummet och undersökte alla saker. När vi kom igår var det bara vi där och inga andra barn. Avdelningen hon ska gå på är helt nystartad och alla andra barn som ska gå där är också nya.
Idag var det 3 andra barn där också och det var lite spännande. Hon verkar stortrivas, sen får vi se hur det går när jag ska börja lämna henne...
Själv tycker jag såna situationer är lite jobbiga. Flera timmar i ett rum med andra föräldrar som man inte känner, man får sitta där med ett tillgjort leende på läpparna och försöka komma på bra grejer att säga...det är sååå skönt när man får åka hem.


Ny stämpel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0