Magnolia

I torsdags eftermiddag skulle min man hämta sin nya tjänstebil i Borås och då passade jag på att åka med, tänkte handla lite på Magnolia. Vi kom iväg ganska sent eftersom min man kom direkt från jobbet och hämtade mig men vi hade räknat ut att jag borde ha en timme på mig i affären ungefär. Givetvis blev det snöoväder halvvägs ner och det var ganska mycket trafik och det gick inte köra direkt fort... När vi väl kom fram hade jag knappt 10 minuter på mig att handla...

Magnolia

Jag började med pappren eftersom det finns så himla många att välja på och jag har så svårt att bestämma mig! Jag köpte (som vanligt) mest Basic Grey papper "Infuse", jag gillar dom skarpt. Jag köpte även en massa Bazzill cardstock i alla möjliga färger, en lite punch blev det också och en ny Qk shape (dubbel) i form av en blomma, en ny Fluid chalk och sist men inte minst några nya stämplar. Allt är med på bilden utom cardstocken. Jag hade såklart kunnat handla mycket mer om jag hade haft mer tid på mig, det får bli nästa gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0