Fredag

Äntligen är det fredag!
Veckan har gått fort. Första veckan av inskolning är över och nästa vecka ska jag börja lämna henne, först korta stunder och sen öka på. Det har gått hur bra som helst den här veckan, hon verkar gilla dagis och bryr sig inte särskilt mycket om mig. Tyvärr har hon åkt på en förkylning men jag hoppas att den vi kan gå tillbaka på måndag.

Igår gjorde jag ett nytt kort till ingen särskild. det blev ett grattiskort som jag kanske kan få använding för nu snart då det är många födelsedagar i mars, april och maj.
Kortet blev ganska likt mitt senaste beställningskort. Jag är så förtjust i just dom stämplarna och pappren. I helgen tänkte jag göra kort till alla hjärtans dag (till mina 3 tjejer) och ett födelsedagskort till Tiffanys kompis på dagis som fyller år snart. Hon har blivit bjuden på barnkalas hos den här pojken som hon råkar vara väldigt förtjust i...
Vi får se vad som hinns med.

Trevlig helg!

Fredag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0