Ett litet kort

Ett litet kort blev det gjort idag också. Imorgon är barnen inte på dagis så då blir det nog inte mycket pyssel tyvärr. Jag har ett projekt på gång som jag håller på och trixar lite med men jag får ta lite då och då när barnen är hemma. Det går inte att riva fram allt och sätta sig vid köksbordet för då får jag sällskap av den lilla...
Jag brukar stå vid köksbänken och pyssla när jag är ensam hemma med barnen, inte så bekvämt men det är enda sättet om jag vill ha grejerna ifred.
Idag är det riktig tv-kväll, Men in trees, Lost och Womens murder club...
Ska ta och duscha nu och sen är det Bolibompa, då kanske jag kan trixa lite med kortet om dom bara sitter still och tittar på tv.

Go'afton!

Ett litet kort


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0