Ett litet besök...

I tisdags kom min syster på besök, hon sov över och vi hade riktigt kul.
Hon beställde ett alla hjärtansdags kort som hon skulle ge sin kille. Jag tänkte visa det här också.
Igår åkte vi allihop - jag, min syster och mina 3 flickor till min syster och till ridskolan där hon bor. Dom hade provridning där så min mellersta flicka fick rida. Jag ska visa kort på det också...
Den här veckan som ju också är sportlovsvecka har gått riktigt fort. Vi har haft aktiviteter varje dag. Inskolningen på dagis går bra. Jag har böjat lämna henne nu och då gråter hon givetvis men det går över efter ett tag. Hon har haft otur med förkylning och skadat finger och det har påverkat inskolningen. Jag hoppas det ska bli bra iallafall.
Här kommer en bild på min syster.

Tjingeling!

Ett litet besök...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0