En gammal layout

Tänkte bara lägga upp en gammal layout som jag gjorde på den tiden då jag scrappade, nu har jag ju nästan helt gått över till kortmakeri. Bilden föreställer min mellersta dotter och hennes första ponny ridning.
Tänker ofta att jag ska göra ett litet mini album eller så men det blir aldrig av...

Idag har vi varit på akuten med den lilla. När hon blir förkyld får hon svårt att andas och det piper och väser i bröstet. Hon fick andas in ventolin och efteråt lät hon genast mycket bättre. Hoppas hon är bättre på måndag...
Har själv ont i halsen och lite ont i kroppen, känner mig lite hängig men det är säkert bättre tills på måndag.

En gammal layout


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0