Beställning klar!

Nu har jag bytt ut beställningskortet jag gjorde härom dagen...
Jag tyckte inte att stämpeln såg "gubbig" ut så jag skickade min man som jobbar i Borås den här veckan till Magnolia för att skaffa en "gubbigare" stämpel åt mig. Snäll som han är köpte han en del andra stämplar och Qk dies åt mig också (tack snälla du!).
Iallafall så blev resultat lite "gubbigare" än det förra så jag hoppas att den som har beställt kortet gillar det.
Ikväll när lillan sover hoppas jag att jag kan färglägga några av dom andra stämplarna jag fick. Det är så himla kul att färglägga helt nya motiv.
Nu är det dags att gå och ta reda på röran dom små har skapat medans jag varit upptagen...


Beställning klar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0