Snabbinlägg

Tänte bara lite snabbt visa ett par kort jag gjort. Det första kortet är ett beställningskort och som synes är det ett dopkort. Ville egentligen ha namnet på barnet på framsidan också men det fick inte riktigt plats så jag fick skippa det.




Detta kort  började jag med för ett tag sen men sen körde jag fast. Eftersom det legat ett tag bestämde jag mig för att fästa dom sista detaljerna och det var precis vad jag gjorde. Bra blev det inte men färdigt är det åtminstone!
Hade jag kunnat så hade jag börjat om med detta från början men det mesta var ju redan monterat när jag insåg att det inte skulle bli riktigt som jag ville ha det...



Tja, det var allt för mig idag. Har ett dopkort till att göra åt mig själv - ska nämligen på dop snart. Har en liten idé om vad jag ska göra me vi får se vad det blir. Ha det!





Kommentarer
Postat av: Angelica

Hej, hamnade här av en slump men nu kommer jag titta in ofta!! vilka vackra och söta kort du gör!!!kika gärna in hos mig...jag gör kort som är lite mindre imponerande men hoppas att jag kan avancera så småningom=)

mvh angelica

2008-08-30 @ 11:31:09
URL: http://www.kortmakeri.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0