Pysselväder

Så äntligen har jag lyckas knåpa ihop 2 st kort och det ganska snabbt också. Jag målade stämpelmotiven för några dagar sen så det hade jag redan klart.
Det första kortet gick riktigt fort att göra. Jag visste med en gång hur jag ville ha det. Pojken har jag fäst med 3D kuddar.






Kort nummer två blev även det ett grattiskort (det blir ju väldigt ofta det). Jag blev inte riktigt nöjd med upplägget här men jag orkade inte börja om så det fick vara så. Flickan är monterad med 3D kuddar.





På kronan har jag använt stickles för att den ska glittra fint. Har några fler färdigmålade stämpelmotiv liggandes, hoppas hinna göra några fler kort dom närmsta dagarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0