Nu var det länge sen...

...jag skrev nåt här. Har ju varit lite upptagen med våra gäster och lite annat men nu har dom åkt hem så nu blir allt som vanligt igen.
Har ju inte haft så mycket tid till pyssel men jag har ändå lite bilder att visa. Bl.a ett dopkort som inte är riktigt färdigt. Jag har insidan kvar att göra, där ska ju namn och lite annat stå men insidan kan jag visa vid ett senare tillfälle.



Idéen har jag fått från Petra, tyckte hennes blev så fint.
Jag gjorde ett annat dopkort för ett tag sen som ska gå till samma barn så jag var ju tvungen att hitta på nåt annorlunda när jag skulle göra mitt eget.

Svärmor med make var ju här i 2 veckor och när dom kom hade hon givetvis med sig presenter. Bl.a fick jag denna:



Det är 6 askar som innehåller olika chipboard bokstäver, figurer och lite annat. Jag blev givetvis jätteglad. Det kommer definitivt att komma till användning.

Vi gjorde lite utflykter medans svärföräldrarna var här, bl.a till Borås Djurpark. Vi hade lite otur med vädret för det regnade nästan hela tiden (givetvis slutade det när vi åkte hem - solen t.o.m tittade fram) men det gjorde inte så mycket. Bästa stoppet var ju givetvis hos lejonen. Finns det ståtligare djur? Jag tog massor med bilder och jag tänkte visa några få här.



Det fanns väl en 5-6 lejonhonor och just denna kunde inte ta ögonen ifrån min lilla tjej som sprang runt i rosa regnställ. Vart hon än gick så följde denna hona henne med blicken. Det märktes att dom var hungriga. Tur att det det var en stor glasruta mellan oss och lejonen!







Detta är en av lejonhanarna. Det fanns 2 och jag gissar att detta var den äldre av dom för han var större och lugn som en filbunke medans den andra var mer rastlös och agressiv. Många bra bilder blev det trots glasrutan.

Efter djurparken åkte vi faktiskt till Magnolias butik där svärmor köpte lite nya stämplar åt mig :)
Vad svårt det var att välja! Jag har färglagt en del och klippt ut...undrar bara när jag ska få tid att göra nåt med dom.
Jag är så himla pysselsugen och hoppas få tid snart, kanske imorron. Vi får se.

Kommentarer
Postat av: Angelica

vilket fint kort.....=)dopkortet var underbart!!kram angelica

2008-08-31 @ 19:17:44
URL: http://www.kortmakeri.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0