Lite pyssel

Jag har hunnit med att knåpa ihop ett kort idag. Jag hade motivet färdigmålat och en idé i huvudet (nu blev det ju inte riktigt som jag tänt mig...) så därför tog detta kort inte särskilt lång tid att göra. Jag gjorde några ändringar fram och tillbaka innan jag bestämde mig för att det skulle se ut så här. Blev ju inte riktigt nöjd kan jag säga...




Glitter på vingarna blev det...




Två kort hann jag göra igår eftermiddag. Motiven hade jag färdiga så det tog inte så lång tid att göra dessa heller.
Killen sitter monterad med 3D kuddar.




Detta kort är inte helt klart, jag har liksom kört fast här. Hade bestämt mig för aatt göra ett ganska enkelt kort men detta är lite FÖR enkelt. Det fattas liksom nåt men jag vet inte vad....hoppas jag kommer på det snart så det kan bli klart!



Hoppas på mer pyssel i helgen :)

Kommentarer
Postat av: Muffin

Jättefina kort! Mitt favvo är det med gröna blommor. Får man föreslå en blomma i övre högra hörnet på det som du inte tycker är färdigt kanske? Bara ett förslag som sagt, men jag blev själv så glad när jag fick ett par förslag en gång när jag inte var nöjd med ett kort. Fast jag tycker det är fint som det är också, gillar snöret!

2008-08-08 @ 19:14:06
URL: http://muffinspyssel.blogspot.com
Postat av: elin

åå så mange flotte kort du har laget.

Takk for besøk i bloggen min.

Ønsker deg ei god helg.

2008-08-09 @ 12:03:48
URL: http://www.elinapeters.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0